Sunday, November 28, 2010

wajah kesayangan hamba..

Lama dah tak bebel kat blog. Banyak sangat cite sampai tatau nak mula mana se. Tp aku rasa cam nak mula dari kisah aku gi blaja make-up..MAKEOVER 3 minggu lepas. Alkisahnya..Aku memang suka la main2 ngan kaler ni. Kalau masuk bab beli kaler pensil anak ..aku yang paling teruja. Cam aku pulak nak guna!. Ada penah satu hari anak aku ilangkan pensil kaler..aku plak yang frust dan bebel tak hengat. Tah pe pe laa. Bab mengaler2 ni memang aku suka. Masa kat tadika lagi dah menang pertandingan mewarna antara tadika2 di ktn. Pergh..aku ingat lagi dapat hadiah beg sekolah. Jd..memang la hobi dan kesukaan aku melarat2 sampai ke besar. Dah masuk kolej pun amik computer grafik & design. Huhuh memang seronot sangat. Tp bila dh keje tak dapat nak apply pun kesukaan pada warna2 pada hidup seharian. Kecualila tlg anak kaler2 kat buku dia ek..hehe..

So aku pun ada minat baru nak 'conteng2' muka pulak la. Conteng bukan sekadar conteng tau..ini conteng sentuhan lestarik..punye. Nak kata nak jd mak andam tu takla sangat. Make up artist ok?...haha...saja je la hobi. Rasa cam nak tajamkan lagi skill. Yang penting minat dah ada..dan mende ni kena selalu praktis..try dan yang penting lumayan jugak..mana la tau pasni...selain gentel2 pastry leh la gentel2 muka org pulak..ahaks...




2 comments:

z.r.k.z said...

ko mekapkan aku ekk nanti as a prektis nk jd mak andam artis... aku kan artis... haahkahhka..

~f12a~ said...

mekap artis kena la mekap kat org yang bole pakai eye shadow ngan mascara .wakakak...