Sunday, April 17, 2011

MJ Parenting Circle forum..

Hari ini, aku, Mala & Fitri liza pergi ke Hotel Hyatt kuantan di atas jemputan Mead Johnson : Parenting Circle.. MMM dengar cam berjurus benor la kitaorang ni kan. Pergi forum parenting camni..hehe OK WHATT!!..not bad. I like..Full of excitement and very knowledgeable. Especially in how to control your kids when they shows their tantrums. Selalunya dalam keadaan tertekan parents mostly cam nak menjerit jeh..kuar pitching seme ke laut. Tp bila ada nya program motivasi parenting cam ni..kita akan tau samada tindakan kita itu betul atau salah.

Kesimpulannya apa yang dapat di katakan dalam mendidik anak kita haruslah pikir cam apa yang anak2 tu pikir. Especially yang tak pandai cakap ni..huhu..Kalau yang dah beso skit, dah sekolah tu kebanyakkannya parents kena banyak meluangkan masa berkualiti bercakap dengan anak-anak itu dan jangan pikir bz je. Anak-anak kan amanah. Ya puan-puan. Muakak banyak la lagi...tu je la serba sedikit nak lebey2 kenalah attend ya..dan memang tak rugi..especially bila brekfast dan lunch sponsored pulak tu kan..Hyatt lagi..dessert memang melatops...rejeki baby..hehe..

Gambar2 kat bawah ni serba sedikit yang sempat di rakamkan..buat kenang kenangan..hehe. TO MJ Team..thank you for your informative and experience speaker. Insyaallah..we will meet again.






2 comments:

manisz said...

i hate u MJ.. diskriminasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

~f12a~ said...

haaha takpelah aunty sham..nnt dah kaweenn makfiza ajak, okey... ;)