Friday, April 15, 2011

perut kenyang..suka hati..ZzzZZzz..

Memandangkan amoi#1 tak sekolah harini. Maka aktiviti hari jumaat yang telah ditinggalkan sekian lama kini bermula. Tp minggu ni je la..so td dengan tanpa segan silu lagi aku, mala ngan zurina telah pergi mendapatkan lunch kami di NEW HORIZON RESTAURANT. Bukannya apa, sejak pagi asyik teringin nak pekena WAT TAN HOR kat situ..mmm my feeevereet...nama je ganas tp sbrnya tu ala2 kuey teow kunfu/ ladna jeh. hehe..

Sedang asyik menikmati makanan tu..tetiba dapat call pulak dari opis suh beli MC D 17set. WAHHH ni la seumur hidup aku beli MC D banyak g2. Katanya ada org nak blanje. Alhamdulillah murah rejeki org yang yang belanja kami tu. Sebab takmo pening-pening so semua 17set tu ialah MC Chicken. Aci la kan. Aku pergi drive thru MC D kat TC jeh. senang tak kose nak turun2 weh..nak parking2 hari Jumaat yang mulia ni. Takde korje le. Situ senang servis pun cepat..sekejab je tunggu dah dapat then pergi jugak ke KFC nak varietykan skit menu dan menghabiskan budget yang telah di 'wasiat'kan..hehe..

Sampai je opis dalam kul 2.15pm. Oklah tak la lewat sangat lgpun hari Jumaat kalau keje ala-ala gomen ni masuk 2.45pm. Tu pasal la kalau hari Jumaat ni pekerja2 gomen especially yang pompuan2 bole rehat lama sambil berjimba2..langkah pun panjanggg je masing2. Tu hari biasa..kalau hari gaji..puhh...ada jugak yang extend masuk keje kul 3 atau 3.30..khkahka (takde la memerli sesapa...mengingatkan diri sendiri dan berpesan pesan pada kebenaran aje..)..hehe...

Kalau blog ni xde gambo setiap post memang x cung la. Sbb tu la aku x suka baca2 buku or novel..sbb takde gambo..aku suka kalau ada gambo2..especially kamus bergambo..aaa...mmm my fevereeetttt....hehehe...tp memandangkan seme org pun dah well-known guana beger mc d mc chicken tu..kalau aku paste sini pun rasa buang masa je..korang imagine je la sendiri ye..heheh

Bila dah makan kenyang2 ni...maka...tanpa disedari..terasa seperti berada di awang awangan..sapa setuju??? sila angkat tangan macam sayaaaa...(trademark usop wilcha interframe) hehe...so aku rasa sangat lalokkk ketika ini...sbb tu la amik time ni tulis blog..aaa kan..aaa.........sssssssyyyhhh zzzZZzzzzzz....krooohhhhhhh....

2 comments:

manisz said...

woit.. aku yg mintak kak ja call ko sal dia call aku tnya aku berada di pizza berhampiran ke tak.. aku kat batu11 mana nk ada pizza situ.. hehehe..

bahagia rasa masuk opis ada set mcD atas meja.. hehehe..

ps : apa ke mende lah verification ine.. cancis?????????

~f12a~ said...

memula dia suh beli pizza tp aku malas laa nak carik2 paking seme..aku suggest je la yang bole drive thru..tp riza sbnrnya tgh makan kfc..tah la tatau kat mana. Kalau kak ja call riza dapat la makan pizza kot..heheeh....xpelah next time.

verification tu auto la..aku pun tatau apa kuar heheh...