Wednesday, June 22, 2011

Ku kehilanganmuuuuuuuuuu...

Pagi2 ku yang indah..semenjak setahun yang lalu terasa begitu hangat dengan kehadiranmu.. Kehangatan yang engkau berikan membuatkan hari-hariku menjadi ceria dan gembira. Tambahan lagi kamu turut membantuku dalam menghadapi hari2 sukar dalam hidupku..

Kau sangat mengambil berat dan sangat prihatin. Sentiasa memberikan sokongan padaku. Tidak pernah mengenal erti jemu...tidak pernah mengenal erti penat. Tidak pernah mengeluh dan sentiasa membimbing ketika aku jatuh dan bersama2 bangkit membangunkan semangat yang membuak di dadaku. Kesabaranmu membuatkan aku terleka..dan terus menyanyangimu..sepenuh hati.

Sayang...ku harus akui..mungkin ada terselit rajuk di hatimu. Tapi aku tidak mengerti..mungkin hanya kau yang memahami. OOhhhh kejammmmmmm aku kah yang kejam itu..tidak mengenal erti penat lelahmu..Sayang..maafkan aku...

Kini...pagiku dingin sekali..tanpa kehangatanmu. Tiba-tiba kau berubah ..kenapa?? why?? why nowww?? Ku rindukannn kehangatanmu..ku rindukan masa-masa kita susah senang bersama.....jatuh dan bangun semangat juang yang kita bina..Mengapa harus terjadi begini di saat aku ingin menyambut ulangtahun kelahiranku..???

Namun ku harus akui..mungkin jodoh sudah ditakdirkan kita tak mungkin bersama lagi.. Aku akan berusaha untuk berikan yang terbaik untukmu....dan kini hanya dapat ku tetap wajahmu yang gagah perkasa..sabar ya sayang...nnt aku akan hantar mu....ke suatu tempat...yang dapat merawat luka di hatimu....HUWAAAAAAAAAAAAAAA OVEN AKU ROSAKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: